Glöm spikmattan nu kommer spikkudden!

Har ni testat att ligga på årets trend spikmattan?

Min mamma är trendig så hon har köpt en spikmatta. Jag testade den med hopp om att jag skulle bli grymt besviken. Jag kan säga att såfort jag la mig på den så var det precis som någon "energi" eller något annat bara lämnade kroppen. Jag blev totalt avslappnad och hade nästan kunnat somna. När jag sedan reste mig upp från den så kände jag mig som en helt ny människa, tro det eller ej men vilken skillnad denna lilla konstiga matta gör!

Har ni hunnit upptäcka vad jag upptäckt än?

Spikkudden!
(frågan är vad nästa blir, spikstrumpor?)

Den ska tydligen hjälpa fantastiskt bra vid öm nacke, spänningshuvudvärk och till en hel rad andra saker.

På Bodystore.com får du den för endast 229kr!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback