Passa på!

Hellu allihopa!


Ni har väl inte missat att du som medlem på ellos.se har 20%rabatt på hela din beställning och inte nog med det så bjuder dom även på frakt med expressfart (värde 20kr) du får alltså varorna du beställer inom 48timmar! Wiho! Om du inte vill ta del av denna rabatten så har du 40% rabatt på valfritt plagg också.

www.ellos.se


Jag tänkte visa lite av höstens nyheter från ellos.se här på bloggen.



En urfin tunika för bara 149kr!
(finns i andra färger)


Levis Jeans 603
1299kr (1039 när rabatten är avdragen)
skitsnygga!


Mysig långkofta nu när den börjar bli kyligt.
Endast 399kr. Finns även i svart/grå.


Esprit tunika. 399kr.

Skitfin! endast 199kr.
Finns i fler färger.



Jag har inte glömt er män!

Tro det eller ej men det finns faktiskt jättesnygga kläder till män på ellos.se fast dock inte riktigt lika mycket som till kvinnor....

Var nu inte såna märkesbögar, ta en titt!



En snygg cardigan från BZR, 999kr.
Finns även i Marinblå.


Esprit Casual Jacka, 1399kr.


Varm jacka från EDC, 1599kr.

skepparkavaj, 799kr.

Jacka, 499kr.

Min favorit, en bag av skinnimitation, Puma vs Ferrari reporter bag.
799kr!



Kommentarer
Postat av: christel

Du har inte funderat på att bli säljare?? Tror det hade passat dig perfekt....På allvar!!!



P.s

Hoppas det blev bra med vovven!

Kram, Christel, michelles mammy



2009-10-06 @ 13:56:26
Postat av: Felicia

Jag har funderat på att bli säljare, jag har gått försäljning och service på gymnasiet och bara längtar efter ett försäljar-jobb! Det är min dröm! Så det är otroligt kul att du säger det!



Det gick jättebra med vovven! :)



Kram!

2009-10-06 @ 21:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback