Jotex!

Jag tänkte även tipsa om en fantastisk sida som inriktat sig på heminredning. Dom är enormt billiga och har ett jättefint sortiment! Detta är förmodligen jättetråkigt för er som skiter totalt i inredning osv men för er som faktiskt intresserar er ut av sådant så rekommenderar jag starkt...

www.jotex.se


Jag kan garantera er att om ni är ute efter julgardiner så hittar ni dom direkt här.

Här är några tips på ursöta gardiner till jul som faktiskt startar om redan ca 1,5 månad.


Panellängd 4-delar - 159kr.


För dig som inte är förtjust i tomtar finns denna stilrena panellängd. 2 delar . 99kr.


Jag ska även tala om att jag tycker bäst om panellängder, därav mitt val MEN där finns även kanallängder, hällängder, öljettlängder och mycket mer! Du ska också veta att oavsett vilken gardin du väljer så finns där nästan 100 matchande saker till den, allt från kuddar, fleeceplädar, dukar till påslakan.

och naturligtvis så är inte allt julinspirerat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback