Fix up, look sharp!

Ja, vad ska man säga....

En lugn lördag hemma i soffan blev det knappast!

Micke och jag lagade mat vid 18.30, kollade på körslaget och sedan fick vi fint besök som bestod av Richard - "Hundmannen?". Jag tog kontakt med Tina och frågade hur hennes kväll såg ut, utgång var det ja! Jag var inte sen med att hänga på där!

Tina kom runt 21.00 och hämtade upp mig, vi styrde bilen mot Bunkeflostrand, förfest hos Tina. Det dröjde inte länge förrän det ringde på dörren, det var Isabell och Sofie. Förfesten bjöd på många skratt, snack och bra musik! När vi kände oss redo för City beställde vi taxi och stack mot stortorget. Vi mötte upp Tinas två killkompisar som lovade att bjuda på redbullvodka inne på Barcelona, så blev det inte riktigt...utan det blev varsin jävligt stor tequila-shot istället...FY FAN säger jag bara! En rolig händelse inne på Barcelona var när jag och Isabell varit på toaletten så hör jag någon säga "Felicia?" jag tittat åt sidan och där sitter självaste Oliver Davholt! Jag blir lika glad varje gång jag träffar honom ute! En älskad barndomsvän! När svineriet hade trillat ner i magen var man lagom taggad för nästa place som var Buddah.

Det blev inte mycket av Buddah för mig, Tina, Egon och Robin när vi kom dit men för Isabell och Sofie blev det Buddah för hela slanten. Vi skiljdes åt och vi 4 hamnde på etage för att sedan styra vidare mot Crown...Innan vi kom till Crown träffade vi på Min kusin Fredrik och alla hans gamla kompisar, riktigt roligt...speciellt att se Martin Florin...min barndomsförälskelse som nu ska gifta sig, buhu :( ! Han frågade dock mig om jag fortfarande var kär i honom, svaret blev ett kvickt JA!.....mest för att inte göra honom ledsen med tanke på att inte göra honom ledsen pga vad han gått miste om kanske ;D haha! Det blev Harrys för deras del men vi hängde inte riktigt på den trenden utan fortsatte istället mot gustav adolfstorg för att hitta en taxi. Det blev svarttaxi till Crown, gillade inte det alls men det visade sig att han inte var en våldtäktsman, vilken tur vi hade....denna gången också! Egon och Robin lämnade vi kvar utanför Breezer, dit ville inte vi in! Väl framme på Crown stod tinas älskade vakt Mats, som jag fick äran att hälsa på och även "pussa" på kinden (vadå amerikansfilm-feeling när man går in på en klubb och "hälsnings-pussar" vakten på kinden, dock var han inte mer än en förmodligen desperat man i 40årsåldern som jobbade dom kusk&vakt, vilken kombo. Fantastiskt trevlig man dock!) Inne på Crown var det verkligen livat men det brukar det ju vara! Där var många vänner och bekanta och timmarna inne på crown bjöd också på mycket skoj! När klockan närmade sig halv 4 satte vi oss i en taxi med Jesper "Whepper?" och Robin hallden och for mot Etage..igen! Vi gick tack och lov in V.I.P (MOHAHA(6)) och det gick snabbt och smidigt. Precis innan vi ska betala inträde så bestämmer jag mig för att skita i det, jag tar mitt pick och pack och sticker mot Gustav adolfs där Micke väntar. Vi tar en taxi hem och där slutar kvällen. Jag vill tacka alla som var med och gjorde denna kvällen så rolig, ni är bäst! :)

Idag vaknade jag klockan 11, lagom utsövd! Min första tanke var "chips, godis och läsk, TACK!" det var ungefär det jag gjorde också. Jag gick upp och tog det jag behövde och la mig i sängen under det varma täcket igen och bara åt ihjäl mig och tittade på tv. När klockan närmade sig 12.30 tog jag på mig och fräschade till mig en aning för att sedan cykla bort till värnhem och sälja kavajen till en man där kl 13.00. Det gick bra, 500kr rikare är Micke, han ville ge mig 200kr för jag sålt den åt honom men jag är inte den som är den. Jag har även fått sålt min Burberry-kjol för 650kr. Fina extra-pengar! Nu sitter jag och äter godis ur min 1kg påse från HEMMAKVÄLL, har ni inte handlat lösgodis där så gör det, sjukligt gott! Det brukar dock bli väldigt dyrt eftersom man bara öser ner i påsen men sedan varar det ett tag också, ibland iallafall! :D Micke är och spelar match, han spelar innebandy i ett korpen-lag. Kul för honom!

Jag funderar på att antingen städa, baka kladdkaka eller bara fortsätta sitta här och glo. Svårt val! Händig eller icke, det är frågan?

Kan ju även tala om för er som inte känner mig så väl att jag är galet beroende utav Pepsi max! Jag mår psykiskt dåligt av att veta om att där inte finns pepsi hemma i kylskåpet. Jag får migrän om jag inte får i mig pepsi tillräckligt tidigt och min absolut största avkoppling är ett stort iskallt glas pepsi max. Jag har försökt att sluta men ni förstår inte hur svårt det är, det kan nog jämföras med att försöka sluta röka. Usch och fy! På tal om det så börjar det ta slut i flaskan nu...shit..

Idag är det ensam mamma söker kl 20.00 på kanal 3, missa inte detta! Jag tycker bäst om den lilla blonda tjejen som har alla dom unga killarna som faktiskt också ser rätt bra ut, vad dom ser i henne det kan man ju försöka lista ut, jag har inte en aning med tanke på att hon är 37 och dom flesta av killarna är runt 22-25. Dom andra tjejerna är tråkiga och ännu tråkigare är deras män som dom har att välja mellan.

Tänkte att jag skulle bjuda på lite charmiga bilder från gårdagen! Det blev inte så många men några! :)



Hemma hos Tina

HMMM?

Skrattade då, fattar ingenting nu?

Barcelona, trevligt sällskap!

Tina stal Robins glasögon, snyggt.

Isabell, snyggt!

HAHAHAHA OKEEEEEJ?

OLIVER!

Barndomsvänner, Robin H och Dennis!

Klockan började närma sig "gå hem"


Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback