Mohahaha

Härliga Lördag!

Idag har jag spenderat dagen i Bunkeflo. Jag blev varmt välkomnad av Tim iallafall som kom springades mot mig och skrek "JAAAAAAA!" och gav mig en bamsekram, sånt känns lite extra. Vi spenderade största delen av tiden med att packa ner och sortera mina saker/kläder. Skrivbord och bokhylla skulle tömmas och kastas och mycket annat. Jag fick med mig en tv, en flyttkartong och en ikeapåse hem. När vi tagit så mycket som möjligt i mitt rum så satt vi ner och snackade lite ang hur vi ska göra med mitt rum med möbler osv, vad jag vill spara, vad som kan kastas/säljas och hur vi ska göra i framtiden så Tim kan använda det rummet. Det samtalet var väl lagom givande då jag inte riktigt vet var jag står just nu.

När det började bli mörkt så åkte vi bort mot kyrkorgården eftersom det är alla helgona idag. Det var Jag, Mamma, Tim, Julius, Geisha och Enzo. Det är så vackert när alla ljus är tända och där ligger nya fina blommor på alla gravar. Morfars grav var jättefin! Det känns dock inget "extra" när man är där, man kan liksom inte förstå att han ligger där, eller hans aska. Det stället det känns som han fortfarande existerar på och där man nästan kan känna av honom är hemma hos Mormor så det är inte ofta jag är på kyrkogården vid morfars grav. 

Micke har varit iväg hela dagen och jobbat så jag har fått sköta mig själv och mat pallade jag inte laga så det blev donkan på väg hem från Bunkeflo.

Vi kan ju snacka om "härlig syn" innan när jag skulle få upp allt i lägenheten, som tur är var där ingen som såg mig. Mamma hittade ingen parkeringsplats och kunde därför inte lämna bilen, dessutom har hon skitont i ryggen så hon kan inte bära och Micke var såklart inte hemma. Jag hade en full flyttkartong, en stor ikeapåse full av saker, en lcd tv, en bur med två hundar i och en donkan påse full av mat. Jag gick fram och tillbaka 48272 gånger, slutsaten = ett helt jävla projekt. Jag orkar inte gå längre in på detta men jag kan ju meddela att jag glömde min läsk som jag skulle ha till maten i bilen, nice.

Jag har fått upp en del saker nu och tvn klarade jag till och med att flytta och sätta upp själv, så där är full rulle i sovrummet nu. Nu sitter jag bara och väntar på Micke och Richard som ska vara här ikväll, funderar på att tvinga dom att se körslaget med mig klockan 20, för det vet jag att dom älskar :)

Hoppas alla ni har haft en underbar Halloween/Alla helgona.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback