uppdatering

Det blev inte körslaget!

Killarna spelar något ishockey-spel på xbox och jag sitter och glor framför datorn. Jag har passat på att lägga in en massa saker på Tradera så jag hoppas på succé nu dom kommande tre dagarna. Jag har även bestämt med mormor att vi ska stå på loppis nu i veckan, kan bli en upplevelse. Jag är ute efter varenda krona som jag bara kan få nu eftersom det är Ullared den 30 November!



..........

Nu ska jag passa på att snacka skit med Richard om Micke medans han är på toaletten.

......

Så nu har Micke kommit tillbaka
.



Imorgon är det middagsbjudning som gäller. Mormor ska bjuda på kalkon och hon har tydligt gjort klart för oss alla att hon är glad över att Micke ska komma för att han äter så himla mycket...haha! Jotack. Det ska faktiskt bli rätt trevligt att träffa släkten och göra något lite annat än att bara sitta hemma och äta vår traditionella Micke-Felicia-mat. Vi blir hämtade lite tidigare på dagen av Jonas för vi ska uträtta lite ärenden så som kyrkan igen.

Mickes arbetskamrat ska sälja sin bil och Micke vill köpa den, vad har hänt? Köp den köp den köp den köp den!

Det hade varit så jävla skönt om han hade haft bil. Man hade kunnat göra tusen saker som man inte kan nu när man är så jävla bunden och fast. Jag tror att det första jag hade tvingat Micke till om han hade köpt den bilen är att köra till bokskogen och gå med hundarna, så jävla mysigt! Och sedan hade jag tvingat honom att köra till Vellinge blomman. Jag hade även tvingat honom att köra till någon trevlig mataffär förutom Willys som vi har varit flitiga stammisar på det senaste året. Jag tror det enda jag önskar mig i julklapp detta året är att Micke ska köpa en bil, det hade varit så underbart.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback