Lördag

Godmorgon mina vänner och ovänner!

Gick upp för en timme sedan, nu sitter vi vid varsin dator och bara glor eller ja, micke jobbar nog? Jag kan ju säga att det är lättare sagt än gjort att ge Geisha ögondroppar, hon vet precis vad som är på g när man tar fram den lilla tuben så hon sticker och gömmer sig och när man sedan får tag på henne så gör hon allt för att det ska bli så svårt som möjligt för mig att droppa i den enda droppe som behövs. Den smärtstillande medicinen är dock mycket lättare att ge eftersom man kan ge den tillsammans med maten.

Jaha vad gör man en dag som denna? tips?

Micke ska nog umgås med hans kompis Richard ikväll så frågan är vad jag ska göra, får väl börja smeda planer snart. Jag hade dock hellre haft en härlig hemmakväll i rusket, det var längesedan vi bara gjorde inget. Flera helger i rad har vi farit fram och tillbaka. Synd man inte kan tvinga människor till saker ibland ;D

Jag har fått "dille" på kladdkaka igen, speciellt nu när jag hittat ett recept som går på 5 minuter att göra...

2 ägg och 2,5 dl socker i en skål, rör om och sedan ner med resten av ingredienserna som är...

100g smör (smält)
1,5dl vetemjöl
3msk kakao
1tsk vaniljsocker

rör om och sedan ner i en form och in i ugnen (175grader) i 20 min. Den blir galet kladdig, skitgod!





En kväll på Swing inn med alla andra losers kanske? :D


Hemmamys med mina lovers blir det inte iallafall :'( ibland hatar jag Micke....inte alls det (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback