mörk, mörkare, mörkast.

Då har nästan hela lördagen gått och jag har inte kommit längre än bort till Willys för att handla mat, mindre kul. Får väl precis som alla andra skyll på det kassa vädret, det gör en helt slö. Jag upptäckte även att på ovanvåningen på Willys Katrinelund (där zoo city låg förr, dom finns inte längre, för er som missat detta) så är det fram till den 11oktober utförsäljning av massa olika damkläder, herrkläder, barnkläder och fritidskläder. Det är ett postorder-företag som har gått i konkurs så dom säljer ut hela sitt lager nu. Skitbilliga fina kläder faktiskt!

Micke live-refererar Öis-Kff nu, jag orkar inte titta på matchen så ena halvleken har jag sovit och nu i början på andra så sitter jag vid datorn. Får väl passa på att göra smygreklam för mina kära man här på bloggen. Jag tror att man hittar rätt om man går in på www.fotbollskanalen.se/spel.... leta gärna efter Michael Sandqvist, Sverigebloggen. Väldigt stolt :D

Ikväll finner jag ingen ork till annat än att dö i soffan med täcke, 1ton godis+chips+läsk och canal + nya SF-kanal som endast sänder svenska filmer dygnet runt, mysigt! Fast om Richard och Micke bestämmer sig för att hitta på något och ifall dom ännu värre bestämmer sig för att hitta på något här hemma så blir det inte mycket av SF-kanalen...då får jag bestämt lägga mig i sovrummet och titta istället såvida jag inte vill titta på när dom spelar något spännande spel på xbox typ ufc eller något annat skittöntigt. Nejtack!

Imorgon klockan 1 ska jag möta en man som ska köpa kavajen vi la ut på blocket, konstigt nog är det kavajen som blir såld först, den som vi aldrig trodde skulle bli såld. Men man slutar aldrig förvånas.

Om 29 dagar är det exakt 1 år sedan jag och Micke träffades för första gången....tiden går så galet snabbt men så är det väl när man är kär, galen och framförallt lycklig! Du är det bästa som finns!

Nedan kommer lite bilder från förr som förhoppningsvis piggar upp en aning i höstmörkret.



En "spännande"? efterrätt som Josse bjöd på.

Finner bara ett ord...SOMMAR!


HAHAHAHAHA, EN BILD SÄGER MER ÄN TUSEN ORD.


ÄLSKLING!!

Julius 9 år!


Söta söta Tim! (mammas pojkväns son)

Studeeeent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback