nya utmaningar

Ny vecka, nya utmaningar, yeaj! =/ 4 tunga dagar innan det är Fredag igen som vi alla längtar så mycket efter.
Denna veckan kan jag tänka mig att det är många som ska till kyrkan, tända ljus, lägga blommor och tänka  lite extra på våra anhöriga som gått bort. Det är nog många som ska fira Halloween och festa till det rejält också. Barnen ska klä ut sig och ringa på dörrar och fråga "bus eller godis" så jag uppmanar er att ha godia hemma annars kan det blir otrevligt! :D Alla som går i skolan har ett härligt lov framför sig.

Men för mig ser veckan ut följande...

Måndag blir det jobb, lagom kul.
Tisdag är jag ledig, men ska fixa en del saker med Karin..tror jag!
Onsdag är det jobb, fortfarande lagom kul.
Torsdag är det Lund med Karin och därefter jobb i bflo i 2 timmar.
Fredag är jag tack och lov ledig.
Helgen bjuder väl på något bra, det lär ju bli lite halloween-firande...pumpaljuslyktan kommer att tas fram iallafall haha!
Dessutom ska jag till kyrkan som alla ni andra säkert också ska! Det blir nog en bra vecka detta!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback