Måndag

Igår kväll sålde jag Goosen, sorgligt. Jag får alltid ångest efter att jag sålt mina saker. Idag har jag varit på banken och egentligen skulle jag hälsa på Annika på hennes jobb men fick ett sms om att hon inte befann sig där. Det är tråkigt att det alltid ska bli en jävla massa klydd med jobb, varför kan man inte bara få ett jobb som man trivs med och där allt rullar på som det är sagt. Stackare!
 
Jag har insett att höjden av arbetslöshet nog är att sitta och göra om foto på datorn på olika hemsidor. Jag har bland annat sminkat micke till tjej, det var en trevlig syn. Jag hade nog sett skapligt äcklig ut om jag skulle få för mig att bli man istället. Micke såg riktigt bra ut som kvinna, så go on om det skulle va så. Jag kan ju säga att jag kommer inte finnas vid din sida mer såfall. Jag har alltid velat ha en bög-kompis men inte i detta fallet. Jag fick ett riktigt roligt klipp av min kusin Filip innan också, skrattade som fan. Jag kommer att lägga upp det klippet i nästa inlägg! Han är lika arbetslös som jag, som ni säkert förstår.

Jag känner att en semester till något varmt land inte hade suttit fel just nu, packa ner Micke och bara dra. Det går ju dessvärre inte med tanke på att vi har två hundar som behöver oss, hundvakt någon? :D Och sedan har ju Micke sitt förbannade jobb som han säkerligen inte kan lämna 1 vecka ens, vikarie någon? :D

Jag börjar få lite smått panik i kroppen nu också för snart fyller Micke 24 trevliga år, i December dock men ändå! Jag vet inte vad jag ska handla till honom? Det kan vara något av det svåraste som finns. Man kan typ rita en teckning till mamma och pappa men frågan är om det är lika uppskattat av Micke? Jag hade helst av allt velat ge honom allt han ville ha, typ en bil och betalat bensin + försäkring osv alltid åt honom, en jävligt cool fotbollsresa typ se Milan som han älskar med en kompis (jag anser nog inte att jag är det ultimata sällskapet för en sån resa), resa till Thailand i hundra veckor, en hel hög med nya exklusiva dyra kläder, 765 trisslotter med hopp om att han blir miljonär på minst 1 av dom, ja du förstår vad jag menar! Det bästa till den bästa. Jag brukar ha rätt grym fantasi när det kommer till detta men nu står det helt still. Han ska iallafall få en heldag tillsammans med mig på Vellinge blomman så fort dom har öppnat vinterlandet.



Här med foundation, tandblekning och rouge!



Såååå gammal bild!




Hahaha denna bilden har också några år på nacken!




HAHAHAHA när vi precis hade börjat på JKG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback