LOOORDAG!

Idag vaknade jag runt 12.30 av att Micke kom in och sa att han planerat att träffa Richard i stan klockan 13 för att kolla runt efter skor. Morgonglad som jag är så blev jag skitirriterad utan att riktigt veta varför nu när jag tänker efter men jag tror för att jag hade uppskattat om vi gjort något tillsammans under dagen kanske. Det spelade ingen större roll eftersom jag vid klockan 13 bestämde med Annika att jag skulle komma bort till henne på Entre där hon jobbat sedan igår. Jag tog på mig och vandrade bort mot Entre. Jag gick omkring ett bra tag innan jag hittade hennes jobb där inne, det var ju helt nytt och Entre är ganska så stort. Vi snackade ett bra tag och efter ett tag kom hela familjen Sandström + Leo också upp på besök för att sedan hämta hem Annika. Dom olika kaffesorterna, glassen, kakorna osv testades. Äkta italiensk glass, då snackar vi. Tänk dig Italiensk mjukglass, kan det bli bättre? Det ligger iallafall på 3 våningen på Entre bredvid Sf-bion. När Annika och co sedan hade åkt hem så gick jag en runda på Entré. Hittade absolut ingenting som jag kände att jag var tvungen att köpa vilket är ganska ovanligt. Kan kanske vara för att jag varit rätt mycket på Entre nu när jag varit mycket ledig. En sak är säker och det är ju att det kommer in mer och mer skitfina saker nu till vintern.

Micke hittade inga skor i stan. Han gjorde mycket klart för mig att han tyckte att modet nu iallafall när det gäller skor var riktigt kasst. Jag kan väl bara hålla med. Jag tycker dock att det var längesedan det var så underbart nice skomode för kvinnor som det är nu, jag älskar dom flesta skomodellerna nu och vill bara ha ha ha ha! Det jag håller med om är att för herrar är där inte många skor som är till att hänga i granen, det är mycket boots och kängor, verkligen skitfult! Det finns mycket snygga finskor fortfarande men just den här "vardagliga"skon är det ont om.

Idag blev det tacos big time här hemma, verkligen gott! Tyvärr blev jag mätt alldeles för snabbt, hade helst av allt velat äta mycket mycket mer. Finns nog ingen maträtt som jag älskar så mycket som Tacos haha. Förr hemma i Bunkeflostrand så åt jag nog tacos minst 3ggr i veckan, helt galet. Jag blev nästan känd hos vänner och bekanta för detta, skoj haha!

Imorgon ska Micke spela match klockan 17 och innan det blir det nog bara en lugn dag hemma i soffan/sängen kan jag tänka mig. Vi får helt enkelt se vad söndagen bjuder på. Hade ju klart varit kul att hitta på något innan han ska iväg men det är inte alltid orken tillåter.

Jag vet att det är ett himla tjatande om Rabih men jag kan inte låta bli, jag har hört honom sjunga "You are not alone" minst 20 gånger idag.

Jag glömde även att jag träffade på Bilal idag när jag skulle till Entre, verkligen roligt! Det var verkligen längesedan. Han hälsade iallafall till alla er i det "gamla gänget", ni vet vem ni är!



Så kan det gå när man lämnar sina glasögon framme herr Sandqvist.
Du må vara snygg i dom men.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback