Dekoration på väggen!?

Jag älskar det och det har jag gjort ända sedan jag upptäckte denna fina inredning/dekoration för första gången.

Nu återstår bara en himla massa tjatande på Micke, vilket inte blir det lättaste men jag får alltid som jag vill och så ska fallet bli denna gången också.

Gå in här och dröm er bort...

http://www.supergrafik.se/startsida-i-123.aspx

Denna lilla text eller stora? Kan göra ett helt rum till ett helt nytt rum. Det är snyggt, hemtrevligt, mysigt och dessutom är det en text som förhoppningsvis värmer och piggar upp.

Det är skitsvårt att välja ett av dom alla fina ordspråken osv...så du bör ha tid på dig när du går in på sidan.

och bäst av allt....

det är inte alls dyrt :D !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback