Barnvakt

Fan vad jag har varit kass på att uppdatera! Brist på saker att skriva får jag väl skylla på men riktigt så är det inte.

Nu är det redan Torsdag och folk börjar nog redan förbereda sig för helg! Härligt!

I Tisdags jobbade jag på den nya förskolan i Bunkeflostrand. Liten mysig förskola med lite barn och trevlig personal. Jag kom hem vid kvart i 6 och då hade redan Padda och Micke börjat "hockeykvällen" här hemma. Vi skulle ju se Mif på tv tillsammans. Det beställdes Pizza från Pizzeria Viking som failade så totalt sist men faktiskt lyckades rätt bra nu. Idag är det barnflicke-time, klockan 9 ska jag befinna mig hos Karin men har frågat om vi kan skjuta fram detta då jag inte anser det är lönt att komma dit och befinna mig där en timme bara för att jag ska. Jag ska nämnligen gå runt med mitt cv på Entre idag, fick 3 stycken utskrivna av Micke igår och skulle väl behöva typ 10, dock är ett cv på 6 sidor. Jag kan förstå att han inte vill slösa papper, haha! När klockan slår 17 idag så ska jag befinna mig i Bunkeflostrand hos den Danska familjen med den lilla flickan, där ska jag sitta barnvakt fram till att klockan är 23.30, jesus! Det är dock väldigt fina pengar.

Jag har lagt ut min Goose jacka på blocket.se för att se hur mycket jag skulle kunna få för den. Detta är andra säsongen nu, över all kritik! Jag är sugen på någon ny, helst goose men en annan modell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback