Söndag 14 Juni

Idag var man slut som artist, hemma 5 på natten vaknade 9 för att passa lillebror. Jag och tina beslutade oss för att titta på film och bara ta det lugnt, klockan 7 satte vi på första filmen - tv4 humor, riktigt härligt att bara få skratta i typ 1 timme men sedan råkade jag trycka på någon knapp så allting fuckades med mickes dvd och efter det blev det inte mycket till filmtittande. Istället satte vi på musik och bara dansade och sjöng, plus tittade med ett halvt öga på autstin powers på tv3. Vid kvart i 10 kom Micke hem, då stängdes musiken av och vi satt och snackade en stund innan det var dags för micke att åka tillbaka till centralen och ta natttåg till sthlm. När micke hade åkt igen så packade jag och Tina ihop och drog oss till Bunkeflo, jag ville inte sova själv i den stora sängen eftersom jag visste att haren var hemma så jag sov hemma i Bunkeflo. (internt). Det var verkligen skönt att träffa micke efter 3 fittelånga dagar utan honom, underbart är kort som en annan hare sa. Nu längtar jag bara jävligt mycket till torsdag då han kommer hem och blir hemma tills söndag men sedan väntar 2 mindre roliga veckor.

Detta inlägget för avslutas med en bild från min student på mig och bobo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback