Måndag, bokning av bil och ullaredsresa fixad.

Idag vaknade jag klockan 13, härligt som fan att sova länge. Har absolut inte gjort något idag förutom ringt runt till mina ullaredsvänner, statoil (bilhyrning) och följt med mamma till och hämtat Tim på dagis. Nu är det iallafall klart, imorgon klockan 7 går bilen från statoil bellevue till Gekås - Ullared. Vi kom rätt billigt undan faktiskt. I bilen kommer jag, annika, Rathen och Jessica att sitta. Jag står för musiken för varken rathen eller Jessica med sin barnporrsmusik får och Annika med lika smak som mig har inte tid, så pax. Kommer nog bli en upplevelse i sig, längtar som fan.

"it's always the darkest right before the sun rises"

                .Keep your head up.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback