Lördag - Förfest alex, hipp - schlagerklubben, inte efterfest alex.

I lördags var det första gången på skitlänge som jag verkligen kände för att gå ut. Tidigare på dagen frågade Alex mig på msn om jag skulle följa med och hälsa på Jesper som jobbar i baren på hipp, för att sammanfatta förfest hos alex och sedan hipp. Jag beslutade mig för att följa med och drog med mig Tina. Vi hamnade hos alex vid 11, skitfint lägenhet, han har tydligen ritat hela själv och nya roliga människor. När klockan sedan blev halv 1 så stack vi ner till Hipp som ligger 200 meter ifrån Alex, skitbra läge, 50 meter från gågatan. Vi hade skitkul på hipp, vi splittrades och man var mycket för sig själv, vilket inte alltid är bra eftersom man dagen efter kan få sms som "tack för dansen, allt bra idag?" och ha absolut noll minne av att man gett sitt nummer till någon man dansat med under kvällen, men vi hade iallafall skitkul! Vi hade under halva priset i baren, vilket satte sina spår. Vi dansade och hade oss till klockan blev 3 då hipp stängde för kvällen och det ryktades om efterfest hos alex, men där tog det slut för mig, mitt samvete och min kloka hjärna sa ifrån så jag tog sista bussen hem klockan 4 istället, Tina stannade däremot kvar och efterfestade. Mycket upplevelserik kväll på många sätt och vis, många detaljer som jag inte riktigt orkar skriva ner men har nog fått med det mesta.

Hos AlexChopse som jag trodde var en på mickes jobb, skitsnäll, han tog mitt nummer och nu ska han fixa jobb till mig som segelbåtsförsäljare hahaha.hahaha snyggingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback