"Life is a bitch" - ännu en dum blondin eller två?

Kvällens händelse var en upplevelse i sig. Man slutar aldrig att bli förvånad över hur många dumma människor det finns i en och samma värld.

Det var ett gulligt försök till att "sätta dit mig" iallafall men till nästa gång..tänk på att ha lite mer vatten på kvarnen annars blir det bara som idag, pinsamt!

Man kan bara skratta åt folk som nästintill tror på sina egna lögner, det värsta är att omgivningen genomskådar dom till max.

Ska ni ljuga så ljug för fan ordentligt, "en kvarglömd vit bh men inget sex", jaha so what? kom igen bättre kan ni.

Jag har fortfarande Micke och Micke har fortfarande mig och så länge det är så, så är jag jävligt nöjd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback