Helvetes skit

Spenderade torsdag-söndag med min älskade man, så himla skönt att ha honom hemma. Vi spenderade dom flesta dagarna hemma i lägenheten. På lördagen vaknade jag och fick panik, ville verkligen ut ifrån lägenheten så vi stack till Bunkeflostrand, gick med anja, bruno, jessica, charlie, julius, mamma, jonas och tim till Sibbarp där det var tivoli och marknad, där träffade vi även på en massa andra kända ansikten så som mormor. Själva marknaden och tivolit var väl inte så mycket att hurra för men det var kul att komma ut på något iallafall, vi tog brorundan hem medans dom andra gick längst vägen. Jag lurade Micke att det gick snabbare att ta brorundan, vilket han rätt snabbt insåg att jag hade ljugit om, fick en bölande micke som knappt orkade gå efter mig dom sista 38263milen. Jag var så jävla trött själv så jag skrattade åt exakt allting. Vi hade iallafall tur med vädret. Utsikten och allting är sååå fint när man går brorundan, fick till och med Micke att säga att det var skitfint där. Tog även mickes "under öresundsbron oskuld" grattis mitt hjärta! Väl hemma serverades mat och vi blev kvar i bflo till 11 och sedan körde Jessica oss hem till Micke.

Nu är det tisdagkväll och jag har redan hunnit med två arbetsdagar på mitt nya jobb. Jag får nog säga att jag trivs rätt bra, har redan kommit in i rutinerna och det går väldigt bra. Det är inget jag tycker är kul precis men det funkar. Dessvärre blev jag jävligt förkyld i söndags och kämpar mig igenom dagarna, idag var jag jävligt nära att sjukanmäla mig men mitt samvete sa ifrån, det kändes sjukt att sjukanmäla sig efter 1 dag, ser inte så bra ut i andras ögon. Jag kan ärligt säga att jag aldrig hade gått till jobb annars, jag mår väldigt dåligt och imorgon blir det nog till att stanna hemma. Personalen är jättetrevlig och barnen snälla, vilket är a och o, annars kan det vara jävligt jobbigt att jobba i dagismiljö.

Idag bestämde vi oss för att vi skulle skita i sthlm på fredag, vi hade planerat att köra upp där med tinas bil på fredag och sedan åka hem på söndag igen, det ville sig inte riktigt, så tyvärr :( det suger big time.

Nu funderar jag starkt på att ta tåget eller flyget upp där eftersom jag vill sååååå mycket till Micke, men det är dyrt som fan så jag ska fundera ett tag till.

Beijo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback