Fredag imorgon, thank you!

Dagen man väntat på i hundra år känns det som!

Imorgon tänker jag jobba, inte råd att förlora mer pengar, får ju enbart 80% när jag är sjuk. Jag börjar klockan 8.45 imorgon till 17.30, det suger men jag tror att jag kommer få lov att gå hem efter mellanmålet är färdigt, inte speciellt mycket barn nu under sommaren och ännu färre på fredagar fick jag höra i veckan. Skönt! Idag har jag typ suttit framför datorn hela dagen och snackat med Michael, vilket känns rätt skönt. Ska överleva en hel vecka till utan honom, tufft :(

Trodde dock att man skulle få chansen att gå ut på ballisen och sola lite idag men solen verkade blyg men varmt som fan har det varit, svettats som aldrig förr, tom handsvett :|. Hoppas det blir bra väder imorgon, har ju turen som kan vara väldigt mycket ute när jag jobbar och det finns inget bättre än varma sommarkvällar, så det blir säkert bra. Imorgon efter att jag har jobbat så blir det tacos och fotboll här hemma med nära och kära och sedan väntar förmodligen en galen utekväll. På lördag morgon drar vi upp till Hällevik för partaj och blir där tills på söndag, ska bli skitkul och framförallt mysigt. Det blir en helspäckad helg med massa kul, troligen väldigt upplevelserik! Sedan är det Måndag och ny vecka väntar, dock har man fredagen att se fram emot, vilket jag gör till max, då kommer mitt hjärta hem igen. Längtar som en galning, ska bli såååå skönt. Blir en repris på förra veckan när han kom hem vid 23, på lördag blir det nog promenix till Ikea för att införskaffa lite  "småkakor"  till "vårt" hem och troligen på söndag tar vi vårt pick och pack och flyttar till bunkeflo iallafall en vecka, då min mamma med familj drar till cypern. Det blir smidigast så eftersom jag börjar jobbet mitt över vägen klockan halv 8 och micke förmodligen kan ta bilen till sitt jobb om han nu måste befinna sig på plats och inte kan jobba hemifrån vilket blir ifrån Bunkeflo då. Vi får se, det blir säkert bra.

Nu är det mat! mummmaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback