2009-06-13

Sliten idag, mycket festande dom senaste veckorna känns det som och inte minst på min egen student...känns som att jag fortfarande är bakis och inte riktigt har hämtat mig än haha. Igår tog iallafall Hudde studenten, har nog aldrig sett en flygtekniker så toppad förr, grattis igen och hoppas det var värt bakfyllan idag.

Jag är riktigt trött på att dricka, speciellt studentfest-sprit, det vanliga cider och vin så jag drack nästan ingenting, inget att rekommendera när resten av sällskapet dricker som fan.
 
Dagen idag började med att jag vaknade upp med att Tim stod bredvid mig och frågade om jag skulle följa med på balen, han har tydligen kommit in i en ålder nu (4) då allt handlar om askungen och balen, det slutade med att vi satt tillsammans i soffan och kollade på askungen och han skulle hålla mig i handen när styvsystrarna visades i bild, för dom gillade han inte alls.

Lite senare så ringde Tina och berättade om hennes galna kväll igår, hon hamnade i Lund och hennes mamma var på väg för att hämta henne där nu, hon var skithungrig så jag lovade att följa med till donkan så fort hon kommit hem och för att tillägga efter att jag frågat om hon var "körbar" vilket hon ansåg sig vara men dock inte Jesper som skrattade i bakgrunden. Vi åkte till Ekohallen efter donkan av ren rastlöshet, inga pengar eller någonting med oss, brist på liv och fantasi kanske. På vägen hem från Ekohallen målade vi upp fina planer, roadtrip, värmland, sthlm, öland, visby, Hällevik, bara skriva en lapp "vi har dragit, kommer hem någongång" och bara köra omkring och se var ödet tar oss, det är sånt som skulle passa fint som fan just nu, nu när man känner att man har tid, pengar och inget annat att tänka på förutom Geisha då, helt annat hade det varit om Micke hade varit hemma, då hade jag aldrig tillåtit mig själv att åka iväg, för då hade jag inte velat missa en sekund av den tiden jag kunde varit med honom, sjukt, i know. Så därför är det ett utmärkt tillfälle nu då jag har 3 veckor PF (pojkvänsfritt). Kan redan nu erkänna att jag gör det lite som ett tidsfördriv också, jag vill bara att tiden ska gå snabbare än fan just nu och det gör den inte om man inte har planer och massa saker att göra, så jag ligger i som fan just nu.

Det första stora projektet är Ullared med mina kakor, förmodligen på tisdag, vi har bara ett litet problem och det är hur vi tar oss dit, vilket sätt vi väljer, det finns ju hyrbil, egen bil osv... vi får helt enkelt se.

Men för att återgå till dagen idag så efter Ekohallen så stack jag hem, kollade på askungen med Tim igen (herregud) och sedan kom annika och hämtade upp mig, vi stack till mobilia, träffade rathen på veromoda och sedan skulle vi vidare för att kolla upp ang hyra bil men vi sket i det för ingen av oss hade riktig lust plus att vi inte visste riktigt till 100% vem som ska ska med osv. Körde fina rundor och bara snackade, skönt..finns nog ingen som är så lik mig som annika, vi kan verkligen prata om allt utan att vi tycker den andra är sjuk i huvudet som många andra anser att vi är när vi berättar samma saker för dom.

Nu har jag nästan precis kommit hem (i bunkeflo) igen och sitter med Geisha i knäet framför datorn och skriver, man är inte helt ensam här på jorden iallafall, skönt.

Annika ringer och berättar om sin mammas och hennes fantastiska bråk som så fint alltid brukar likna min och min mammas så jag kan egentligen bara skratta mig igenom allting då det är så sjukt igenkännande, hääärligt! Nu tog hon iallafall sitt pick och pack, plus lite mackor och stack hem till Leo eftersom han bara har snabbmakaroner i skafferiet men hellre det än massa müslibröd och bananer. 
 
Kvällen kommer förmodligen att ta mig och Tina till Alex som ska ha förfest hemma hos sig sedan till Hipp för att hälsa på bartender-Jesper, schlagerkväll på hipp och 25års men alex fixar, annars hade vi nog inte sett röken utav hipp ikväll, finns fördelar och nackdelar med att bara vara 19.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: annnika

HAHAHAHAHHA

2009-06-16 @ 17:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback