18/6-09 Torsdag.

Nu är klockan 16.34, skulle egentligen precis har slutat men fick sluta vid 15 idag, tack och lov! Känns som om jag jobbat i hundra år, jag är helt slut och tiden går verkligen inte fort. Lek, samling, lunch, ut och lek, mellis och sedan lek inne. Totalt död när jag gick därifrån, dom tar verkligen på ens kraft dom små liven..."frööööken fröööken?!" Man fick verkligen inte en sekund för sig själv, hela tiden var det något. Det var mycket härliga barn, fäste mig speciellt vid en som hette Sebastian - minst av alla och så sjukt söt och lillgammal - charmig! Nå ja nu är det iallafall slut för denna veckan och på måndag är det ett nytt dagis som gäller. Jag sitter och samlar krafter nu för att orka plocka undan i mitt rum för att sedan bli hämtad av Tina klockan 6 och åka hem till Micke och städa där innan han kommer hem vid 23, ska även handla mat och mycket annat som är skittråkigt, förstår inte hur jag ska orka och jag kan definitivt inte förstå hur jag ska orka hålla mig vaken fram till 23 då Micke kommer? Antingen deckar jag innan 23 eller så deckar jag direkt när Micke kommer hem. (NOT)

Nu ska jag intala mig själv att det är okej att städa ibland och det är inte så jobbigt som det ser ut.


Beijo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback