17/6-09 Onsdag.

Vaknade imorse och kände mig allmänt trött, uttråkad, varm och svettig. Allting är så jävla tråkigt, arbetslös, ingert händer och en pojkvän i sthlm. All lust och glädje har lämnat kroppen. Det tog inte lång tid förräns jag kom på att Micke kommer hem imorgon och helt plötsligt fylldes jag av lust och glädjen kom ganska ditrekt den också.

Idag är det riktigt fint väder, svettigt till max. Jag tog med mig Geisha och promenerade till Limhamn för att möta Annika och hennes passehund Mio. Gick ganska lång runda och sedan satte vi oss ner och åt glass. (annika det var pinsamt bara att skriva det hahaha, övervägde att skita i det). Efter en runda så gick annika hem till Leo och jag blev hämtad av mamma och åkte med till Bunkeflo. Klockan 5 ska jag hämta Julius på skolan och sedan ska vi handla på ica. Lite senare ikväll blir det nog chill med Annika och Tina.

Vad jag egentligen borde gjort idag är ju att gå ner till min nya arbetsplats och hälsa på mina nya arbetskamrater så att dom vet vem jag är på måndag när jag kommer men jag kände att det var alldeles för jobbigt så jag skjuter upp det till imorgon istället.

Imorgon blir det städa big time som gäller innan Micke kommer hem och börjar böla över hur stökigt och smutsigt där är, ingen true match där inte...en pedant och en jävligt opedantisk, micke gnäller på mig för att jag stökar ner och absolut inte kan hålla ordning och jag gnäller på honom för att han gnäller så jävla mycket. Jag hade ju tänkt plockan undan...men kanske inte just då? :D hahaha.

Ciaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback