wooohoo

Dagen börjar äntligen gå mot sitt fina slut, det vet man när mellanmålet är serverat. Nu återstår en liten rast till och någon timme "utelek" innan man får ta sitt pick och pack och pysa över gatan. Idag har det varit relativt lugnt, lite barn faktiskt. Jag har ritat ca 23857 st teckningar idag på alla olika sorters djur...har man ritat en till någon så ska minst 5 st andra också ha en exakt likadan också. Kul! :S

När jag kommer hem så ska jag duscha och göra mig färdig för en kväll i Pildamsparken förhoppningsvis och till min stora förvåning så såg Micke positivt på mitt förslag om att han också skulle ta sig dit. Woho, love you! :)

Imorgon är det sista dagen på jobb, känns både skönt och sorgligt. Jag har dock fått ett nytt vikariat på 1 månad from 3 augusti...lucky me! :) Fast på en annan förskola..

Bacci kakor!

BTW, SKA LÄGGA UPP SORGLIGT ÄCKLIG BILD LITE SENARE  PÅ DAGISMATEN SOM SERVERADES IDAG..HAVE TO DELA MED MIG!
ATT MAN ENS FÅR SERVERA SÅNT SKIT, JAG VISSTE INTE OM JAG SKULLE SKRATTA ELLER BARA SPY NÄR JAG SÅG DET OCH TÄNKTE PÅ ATT DOM VERKLIGEN SKULLE ÄTA DET!

inte nog med det så var det fisk också!

fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback