WAAAWAAA

Tro det eller ej men igår spenderade jag kvällen i staffanstorp, till min besvikelse varken träffade jag eller såg jag tiffany persson :( Jag hade absolut noll att göra, micke och jag satt vid varsin dator och höll på, han jobbade och jag dödade bara tid. Jessica frågade mig genom msn om jag skulle följa med och kolla på hennes innebandy träning, anja följde också med om jag följde med och jag beslöt mig för att göra det. Det blev dock inte mycket tittande på Jessica, vi tog oss friheten att gå runt i staffanstorp istället, vi både åt och kollade läget på city gross. Höjden av tristess om man gör något sånt. Det var roligare än att bara sitta hemma och glo iallafall, riktigt deppigt.

Mormor kom precis förbi med hänt extra, glass och pepsi och inte nog med det så tog hon Geisha en runda också, världens bästa mormor helt enkelt. Jag sitter egentligen bara och väntar på att Micke ska komma hem nu för vi ska åka till ikea och hämta spegeln och därefter handla mat, woho..sysselsättning. Helt fantastiskt skönt med bil, frihet...ännu bätttre är det att den snyggingen är till salu, måste måste övertala Micke. :D





Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback