fredagisen..





Så väldigt skönt att det är Fredag imorgon! Jag jobbar till ett-halv 2 också, helt galet skönt...man är lagom slut och trött på det efter en vecka. Imorgon ska jag försöka få så mycket ut av solen som möjligt under dagen när jag är ledig men även på jobb eftersom vi nästan bara är ute sedan ska jag ta mitt pick och pack och dra mig tillbaka till Katrinelund för vid 23 kommer mickiseeen hem ♥ 

Börjar faktiskt trivas riktigt bra på dagiset nu, dock så går den sista bästa arbetskamraten på semester imorgon, tro det eller ej men hon är 60 år gammal men så himla trevlig, riktigt snäll människa..sån jag känner att jag egentligen inte vill tappa kontakten med efter imorgon, då hon kommer tillbaka från semestern så finns ju inte jag där längre eftersom jag bara har ett vikariat. En person man gärna skulle vilja ha som mormor, moster eller vad som helst. Riktigt "cool tant". Det är ett riktigt härligt jobb faktiskt, man kanske ska bli förskolelärare istället för butiksförsäljare..wohooo hoppet..
Man fixar sina få arbetsuppgifter och resten av tiden gör man i princip vad man vill förutom att kolla barnen då..men dom sköter sig själv...nästan!

Idag var tanken att vi skulle åka till svedala badnågot efter vi alla slutat jobba eftersom det är så sickt varmt, så blev det också...men dock var det mulet och nästan lite halvkallt när vi kom fram och jag blev helt plötsligt 17 år eftersom det var 10kr billigare att komma in då, vi var där i ca 30 minuter och sedan åkte vi hem igen, kul...då har man sett det också.


återkommet lejtor, orkar inte mer nu...

Påss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback