<3

Helluu!

Det var ett tag sedan jag bloggade senast, haft fullt upp. Nu återstår bara en sketen vecka till med jobb sedan är det hääärlig semester innan det är dags att ta tag i livet igen och återkomma till verkligeheten. Denna veckan börjar också falsterbo horse show vilket är alla hästmänniskors och festmänniskors drömvecka, det får man inte missa. Jag tror inte det blir en vecka som 2008 då den blir grymt svår att slå...säger bara lektält för barbies i princip, iskallt, inga underlag, regn ute och inne i tälten då vi hade köpt tältet på jysk för ca 99 kr...dock var det en jäääävligt rolig vecka som man hade önskat aldrig tog slut. Det blir annorlunda detta året också då man har en man som sitter oroligt hemma och hoppas man inte hittar på hyss och sist men inte minst ett oerhört tråkigt jobb som man måste sköta...Kan iförsig tänka mig att fredag blir en fin kväll för lite falsterbo i kroppen. Till något helt annat, idag var jag i stallet hos min älskade, fyfan vad jag har saknat honom och stallet...jag har bestämt mig nu och jag kan inte lämna honom..är man hästmänniska så är man...det är ingen sport utan en livsstil..lev med det eller dö säger jag bara. Jag ska till min älskade imorgon också, då blir det en lugn skrittrunda om vädret är finfint. Imorgon kommer mamma och co hem också, lagom kul :( hoppas dom åker snart igen haha! Till helgen tar vi väl vårt pick och pack och drar oss mot katrinelund igen, blir svårt denna veckan eftersom jag jobbar här i bunkeflostrand och börjar väldigt tidigt medans micke har bil och börjar senare. Igårkväll var jag och josse hemma hos alexander och hälsade på, trevligt! Senare på kvällen kom richard och micke och hämtade upp oss, vi körde josse hem till bunkeflo och sedan blev det donkan och hem till micke eftersom dom skulle sitta uppe hela natten för att se på sketna UFC, töntigt vuxna män... Jag la mig och sov istället, sju imorse kröp micke ner och vi vaknade vid halv 12...vid 12 kom annika och hämtade upp mig och vi tog en runda på entré, alltid lika upplevelserikt och roligt, sorgligt så lika vi är när det kommer till herrar.. därför alltid lika roligt att snacka med varandra. Jag blev hemkörd efter någon timme på värnhemstorgets nya centra. När jag kom hem så var mickes pappa på besök, han hade hjälpt till att sätta upp tavla och spegel i sovrummet, blev skitfint..helt nytt rum. Det blev en stunds snackepaus på balkongen och sedan åkte vi iväg till city gross...(vilket var en sjuk besvikelse) tanka, stallet och därefter hem och lagade mat. Jag har absolut noll aptit, det måste vara värmen helt galet...tycker all mat smakar som hundmat luktar typ..skitnasty...efter maten tog vi en promenad med Geisha och nu sitter vi och tittar på änglar och demoner...eller för att vara uppriktig micke halvsover, geisha letar mat på golvet och jag bloggar..Ungefär en helt vanlig "vardagskväll" för sandqvist-sjöstrand. Imorgon blir det en fullspäckad dag med jobb 7-4, stall och städning innan familjen+norskarna kommer hem sedan är man nog rätt fint död mot kvällen.

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback