jobbbbbbbbbbbbb

TA MITT LIV SAKTA NÅGON? Det är värre än någonsin detta. Började klockan 7.15 idag. steg upp 7.06..totalt död!
Varför är det egentligen så jävla tråkigt att jobba, det blir ju vad man gör det till..skulle säker många säga..men försök själv och se hur lätt det är mitt i sommaren att jobba från tidig morgon till väldigt sen eller snarare kväll. När du kommer hem så är du helt slut och vill bara sätta dig ner med datorn eller lägga dig ner och sova..Man får absolut ingenting gjort. Kul att i vinter se tillbaka på det man gjorde i somras...hm jobbade! Missade allting som har med sommaren och runt omkring det att göra. Falsterbo tex..blir det något av det? Ingen sommar utan falsterbo skulle jag vilja påstå. Det är nog inte det är jag VILL dit utan jag mer MÅSTE, det är en sån grov ångest sak som kommer följa mig ända tills nästa sommar annars.


see you sen!

Fick precis sms av micke...
"bra start på dagen, kedjan hoppade av halvvägs till jobb"
YOU GO GIRL :) 


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback