jobb, jobb och jobb.

Har sovit kasst som fan inatt, har bara legat och vänt mig och tyckt allt varit allmänt jobbigt, kan det vara för att jag visste att det väntade en dryg arbetsdag? När klockan var halv 2 hade jag fortfarande inte somnat, klockan 4 vaknar jag och tror att jag snart ska gå upp till min stora överraskning så inser jag att det är 2 och en halv timme tills det är dags. När klockan ringde imorse var jag lagom död och ansåg att jag hellre hade velat att någon sköt mig? Micke den grisen låg kvar och sov. Det var bara att traska till jobb 7.15 och se fram emot att få gå hem 8 timmar senare. Jag får nog säga att timmarna har gått väldigt snabbt idag. Hoppas det fortsätter i samma tempo.

Just nu känner jag bara en djuuuup saknad av Micke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback