Geishas pojkvän + idag/imorgon.

Har precis ätit tacos, sitter och njuter av tanken på att det är sista dagen på jobb imorgon. Jag har 2 veckors semester innan jag påbörjar mitt andra vikariat om jag nu bestämmer mig för att bekräfta det. Jag är lite i valet och kvalet eftersom jag gärna skulle vilja ha lite mer sommar-semester. Barnen har talat om för mig att jag måste har ljugit ihop en historia om att jag måste ha med mig något gott att bjuda på imorgon eftersom det är min sista dag och vad gör man inte för dom små kakorna. Jag orkar dessvärre inte ta mig ner på Ica nu och handla så det får bli på förmiddagsrasten imorgon istället. Det är blandade känslor när jag tänker på att det är sista dagen imorgon egentligen, jag har fäst mig vid barnen och dom vid mig och den övriga personalen är underbar. Jag har turen som bor nära jobb och barnen bor i samma lilla håla som mig, så jag lär väl stöta på dom ... inte minst i vår enda butik här i Bunkeflostrand.

Geisha har hittat en pojkvän, han heter Chino och det är the boy next door...porrigt! Dom tar sig friheten att springa in och ut till varandra lite som dom vill...vi ägare har absolut 0 koll på var våra hundar är...naiva..hell yes! Det ser rätt kul ut faktiskt för när man sitter hemma i soffan och ytterdörren är öppen så kommer helt plötsligt chino in från ingenstans..likdant för grannen. Jag är tacksam för varje sekund jag slipper underhålla min alldeles för mamma-sjuka bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback