Dagen efter dagen före.

Dryg jävla måndag idag, en hel veckas jobb framför sig.

Tur micke kom hem i fredags iallafall :) Nu bor vi en vecka i Bunkeflostrand eftersom mamma och co åkte till cypern imorse. Vi fick besök från Norge igår, sällskapet som ska med till cypern, förstår ungefär 0 av norska, så det blev en aning tufft då och då. Vi var 10 stycken som sov i en 4 tillsammans i natt, lagom varmt och lagom kul när 8 av 10 skulle gå upp halv 5 imorse och dom andra två börjar jobba 7 och 8. Det skreks, pratades högt, smällde med saker osv utanför dörren, innanför skällde Geisha och utanför fönstret skrek fåglarna som idioter och inte nog med det så var det varmt som fan också. Riktigt gjuten morgon.

I lördags gick jag och micke bort till Ikea och kollade läget, typiskt män direkt när man kommer in ska det ätas men icke. Jag har pli (6) så det fick bli efteråt istället. JAG hittade faktiskt nästan allting och var även snabbast på att säga "etta inte betala" micke hittade nada för han är helt lost inne på ikea, pinsamt. Hade det inte varit så väl att jag var med på ikea så hade han kommit därifrån med en mjuk fotboll till Geisha för 39kr och kanske en spegel, fast det var dock jag som sa att jag tyckte det skulle finnas en större spegel i boet så man såg hela sig själv, så nej ingen spegel heller. Vi letade efter soffkuddar också eftersom dom micke har i soffan nu är så SKITFULA, men hittade dock inga förutom vita små som det stod MF på, sweet. Micke tyckte dock att dom var för hårda, så icke. Men jag tänker iallafall kanske handla en imorgon ändå när vi hämtar spegeln. När vi gick hem så var det galet varmt, micke bar en full påse och en stor tavla och jag bar en boll och en kudde haha, så det ska vara. Senare på kvällen gjorde vi mat och åt ute på balkongen med åskådare i huset framför haha. Mysigt iallafall, sommar <3 Satt ute skitlänge...iallafall tills O-borrarna kom, svin! Äckligaste djuret på jorden, kan väl inte fylla någon funktion ändå..utrota!

Jag har även nytt nummer, finns på i mitt namn på msn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback