bla bla bla

Det är ju fan att man aldrig kan få bli frisk, det känns som det bara blir värre och värre, får ju för fan bara fler och fler symptom. Jag är galet förkyld, ont i halsen, ont i tänderna/käkarna, ont i huvudet, ont i ögonen, hostar som fan..även på natten vilket gör det väääldigt svårt att sova och sist men inte minst snorig som fan. Det har gått två veckor nu och man tycker ju det borde försvinna, inte precis så att man kan gå "påklädd" heller, det är hundra grader ute så man måste ju vara lättklädd..kan väl inte förvärra sålänge det är varmt tycker man ju. Skar mig precis i fingret på en fucking kartong också, gjutet...sånt skit som händer när man ska städa, det är därför jag aldrig gör det. Vilken tur micke snart kommer hem så jag slipper :D städarn, kocken,diskarn och doggiewalkern <3 Jag är så trött i huvudet, man orkar ju inte med någonting när man jobbar heltid, man jobbar hela dagen och när man väl kommer hem så orkar man inget annat än att sätta sig framför datorn eller lägga sig och kolla på tv, totalt död..knappt att jag orkar äta...min aptit är totalt förstörd, äter knappt inget längre..säger matälskarn :( Jag har verkligen vaknat på fel sida eller också så är jag bara övertrött för jag har verkligen varit på riktigt riktigt dåligt humör hela dagen, alldeles för kort stubin. Idag efter jobb var jag på lindex med mamma, rea där. Jag brukar aldrig handla på lindex annars, kärringkläder men idag var där helt sjukligt mycket fina saker, längesedan jag testaste så mycket på en och samma gång och allting kostade typ 100kr st, ville ha allting men vet att det kommer bli en dyr månad så jag får hålla lite i pengarna, slutade iallafall på 400kr och då fick jag verkligen mycket kläder! Enda gången jag mått riktigt bra idag, när jag fick spendera pengar <3!  Vi skulle egentligen åkt till hörby-marknad idag för det har vi gjort varje år sedan vi var små, medför sommarkänslor, så det är mysigt men vi fick reda på att familjen Jensen som åkt upp tidigare än oss att det var oväder i höör, regn och åska så dom hade bara fått vända bilen och köra hem igen. Nu är Bruno och Mormor på besök så får väl gå ut och vara lite social.

SI JO LEJTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback