<3 Falsterbo i Onsdags.

Jag blev upphämtad av Alexander och Alexander vid halv 7 tiden efter jobb i Onsdags. Vi konstaterade snabbt att Josse inte skulle få följa med oj jag menade komma undan en kväll med oss i falsterbo. Det man inte upplevt måste man uppleva helt enkelt. Dom andra hade galna bilder av Falsterbo...att jag kunde ta med mig Geisha dit osv..märks att det var första gången dom var där. Vi åkte hem till Josse efter många försök att nå henne via telefon. Väl hemma hos Josse så bjöd Moa (lillasyster) in oss..speciellt mig..för att leka med docka osv. När Josse hade sminkat sig och blivit klar så satte vi oss i vrålåket men inte mot falsterbo utan donkan för jag kom på att jag var hungrig :D Fick ett glas till samlingen iallafall, lila! fint :) Jag fick äta i bilen på vägen mot Falsterbo. När vi var framme i falsterbo gick vi mest omkring och hälsade på vänner som hade bosatt sig där nere för veckan, gick in på själva horse show området och kollade..gratis eftersom allt hade stängt..tyvärr! Såg en del hästar i stallen utanför iallafall, alltid något..får sån hemsk känsla i magen...JAG VILL OCKSÅ HA! Grovt avundsjuk. Vi gick även ner till stranden i falsterbo en stund, riktigt riktigt fint. Jag har dock bestämt mig för att inte åka ner och festa detta året, saker och ting ser annorlunda ut och jag kan inte riktigt påstå att jag är skitsugen..jag är mest rädd att jag ska ångra mig som fan och få ångest för att jag inte åkte dit. Jag vet hur kul det är men jag vet också hur jobbigt det är med packning, mat, tältande osv. Kalla mig gärna tråkig! =) Jag var där en hel vecka förra året så jag får väl leva på dom upplevelserna detta året också och nästa år får jag skaffa mig nya! Det enda jag just nu har ångest över är att jag inte köpt någon falsterbo horse show tröja detta året heller, jag vill verkligen ha en..dock skitdyra men fina..får nog tänka på att jag beställde en naffentorpsryttarförening hoodtröja också, det får nog räcka med hästkläder.

Dagens fråga

Hur kan man vara travbög men icke hästbög? Same shit different name anser jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback