smått..

I Tisdags begav vi oss till Ullared. Fruktansvärt roligt att köra fel både dit och tillbaka. Jag kan förmedla att på dit vägen hamnade vi i Flyinge och på hemvägen i Jönköping? Jag fattar ingenting, måste varit toppad.

Vi hade iallafall väldigt roligt och fyndade big time. Vi träffade både på Morgan, vd Boris, mamman och bögen och sist men inte minst så var det fortfarande inspelning så bli inte förvånade om ni ser oss trevliga bunkeflobor på kanal 5 i framtiden.

Jag handlade inga julklappar denna gången, det ska jag göra nästa gång istället. Denna gången blev det massa saker till vardagsrummet.

Nu är allt klart med bil också, väntar bara på att den rätta bilen ska dyka upp. Blir det inte en s60 som vi tittat ut nu så kommer det bli bmwn, vilket jag anser suger haha.

Imorgon är det Trelleborg som gäller, ska passa Walter någon timme för att Karin ska jobba. Det var verkligen ett bra tag sedan nu, ska bli kul att se honom. Idag blir det tvättning, städning, ärende till posten och banken. Hoppas att jag hinner få avin via sms snart också så jag kan hämta ut dom nya gardinerna, duschdraperiet och ljuslyktan till fönstret eftersom jag ändå ska till posten.

Beijooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback