Råtta!

Hej era råttor, tråkigt med lösenord va ? Speciellt för er som snokar satan och stör er big time haha, roande.

Jag beslutade mig till slut för att låsa upp bloggen igen så att alla oavset om du är en råttsnokare, vän, ovän, familjemedlem, pojkvän osv kan läsa.

Jag kan ju inte påstå att jag har bloggat ordentligt på länge eftersom jag har så mycket annat viktigt att göra ;D men jag ser att ni tittar in ändå. Kul!

Sedan kan jag förmedla för dig som tror att om man sköter skolan och går dit fint och duktigt varje dag och gör sina givande läxor att oavsett hur du skött din skolgång så tillhör du samma jävla skitarbetslösa grupp och gör du inte det så har du samma jävla jobb som en som skött skolan men kanske inte lika fint och duktigt, typ barnskötare, butiksbiträde på en mack/7eleven/pressbyrån, städerska och andra mysiga jobb.

SÅ bara håll käften nästa gång istället din lilla råtta!

ps. IP-ADRESS  mf!


Nåja, slut på allt negativt.

Ska skriva mer kärleksfulla inlägg i framtiden och ska ni kommentera så skriv era namn eller skit i det, för jag vill inte ha några barnungar som inte kan stå för vem dom är på min sida.

Puss!


Kommentarer
Postat av: anonyma annika :(

hahahaha, jag njuter :D

2009-11-19 @ 11:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback