Rabih!

Jag fullkomligt avgudar Rabih Jaber och jag hoppas över allt annat att han kommer att gå långt!
Helt ärligt så tror jag han blir störst av dom som var med i Idol detta året. Jag hoppas!

Hade Mickes arbetskamrat inte varit här hade jag nog bölat en hel flod just nu. Jag har aldrig förr brytt mig såhär mycket om program som Idol osv men Rabih var sååå speciell i mina ögon!

Jag hatar Mariette som ni kan se i tidigare inlägg och vad fan händer? Jo min älskade Rabih åker ut mot henne.

Helvetes skit! Ska aldrig mer se Idol bara för detta, inte detta året iallafall.

Eddie grät helt galet mycket och jag förstår honom till 100% ! Sött btw.


Rabihs leende är i en klass för sig själv, man blir sååå glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback