plöööööfffsss

Fan också, Micke fick tydligen inga biverkningar förutom lite ont i armen. Det kan ju hända att det kommer lite senare men skulle inte tro det.

Inatt fick jag sms av portugis som frågade ang utgång på lördag, tja varför inte... Ska väl känna efter ett par gånger innan jag bestämmer något dock. Har ju varit lite hängig i veckan men jag får nog säga att det hade varit riktigt kul att träffa blatte! :)

På måndag blir det jobb hos den danska familjen i Bunkeflo i några timmar. Sådär kul men samtidigt så är det trevliga pengar inför Ullared!

Gustavs Nikki är skitduktig på att byggna naglar och styla/måla dom, hon kommer att göra det privat i Limhamn, dessutom kommer hon att ta väldigt bra priser, intresserad? Hör av dig för mer info! Jag tror jag ska höra av mig till dom idag för att boka tid, så lägger jag upp en bild på naglarna här sen så ska ni få se hur duktig hon är!

Shit vad plöffsigt det har blivit i bloggen dom senaste dagarna, jag tar mig inte riktigt tid att skriva ordentligt. Skärpning!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback