Papers

Tiden går riktigt snabbt och jag inser att jag inte skrivit här på riktigt länge. Det är kul att se att det är så många som kikar in på sidan ändå ;) !

Jag vet inte riktigt var jag ska börja. Det blir iallafall bil, hoppas innerligt på att det blir en bil nästa vecka iallafall för då är papper och allt klart. Jag kan även meddela att det inte kommer bli volvon av många olika skäl och jag hoppas verkligen att det inte blir bmw heller, vi får helt enkelt se med tiden vad det blir för en. Oavsett vad så kommer allting förändras med bil, till det bättre!

Nu är det snart dags för Ullared och jag sparar big time för en riktig shopping-runda! Det är härligt att ha något att se fram emot. Micke är emot det och berättar klart och tydligt för mig att han inte alls känner för det, frågan är om jag bryr mig? Ni som ser Ullaredsprogramet, ni vet hur det går till...männen ska med och sist men inte minst så är det vi som plockar och dom som betalar.......

dream on!

Jag är så trött på vardagsrummet nu, ful soffa, ful matta och det mesta är verkligen fult. Nu ska här in en svart soffa med trevliga kuddar som "piffar upp" och en ryamatta, vill egentligen ha en svart men frågan är hur det går med en svart soffa, det blir kanske too much? Vi får se.

Planen är en 3a som jag hittat till ett bra pris, 2an har jag själv men inte i rätt färg så klädsel måste köpas och sedan en fotpall som jag också har själv men samma där som med 2an rätt klädsel fattas. Det kommer bli så snyggt! Snart ska köket påbörjas också, allt blir nytt där. Svart golv, svarta köksluckor, nytt kakel, nya vitvaror och tillbyggnad osv, längtar så mycket!

Ni har väl inte missat att det är första advent den 30 november, väldigt snart! Yes, snart dags för julpynt, love it. Har ni sett rustas reklam med deras rosa julgran? haha, försöker övertala micke. Skämt å sido.

Imorgon är det ishockey i arenan som gället, alltid lika kul :) Ser faktiskt fram emot det.

Nu har jag en halv fot inne på h&m också, det kan bli utbildning i Februari. Hoppas!

Jag återkommer med fler inlägg under dagen!

Beso






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback