På gång...

Det är verkligen Onsdag, tiden går så fruktansvärt snabbt!

Det känns som att det var igår vi satt hemma med släkten (söndags) och åt kalkonmiddag.

Dessvärre är det ju inte riktigt så.


Nu har jag sålt saker på tradera för närmare 3000kr och det är jag mäkta glad över! Saker som jag aldrig använder som är hundra år gamla och som jag aldrig trodde någon ville ha, rätt sickt!

Jag har skrivit en lista på vad jag ska göra idag, förmodligen iallafall!

* Banken, sätta in pengar på säljarens konto (burberry-täcken)
* Skicka saker till köparna på tradera.se
* Hämta saker i Bunkeflo.
* Fixa med hästtäckena i källaren
* Vellinge blomman/umgås med Annika?
* Fixa Mobiltele.
* Ringa Kennelklubben ang cherry-eye.
* Ringa en bekant
* Svara Karin med Walter på sms.
* Fixa med timlista

Känns som en hel evighet med saker att göra men faktum är att hela rubbet är nog gjort ganska snabbt, bara man tar tag i det, fokuserar enbart på det och inte har en massa "ska bara" i mellan, före och efter. Nej, jag säger som min mamma alltid sagt till mig...

"Du måste göra det NU, inte skjuta upp saker för då blir dom aldrig gjorda"

Jo det är väl ganska realistiskt och det ligger väl en hel del i det!

Jag ska börja med att få tag i min kära mor som har min internet-dosa på jobb så hon får äran att föra över pengarna till säljaren. Dessvärre är hon på fika, vilket inte sker särskilt sällan ;) ! Jag får helt enkelt vänta i 10 minuter till då hon väntas vara tillbaka. Jag känner att jag är på gång! :D



Här en kille på Tradera.se som skriver

MAGSÅR SÄLJES TILL HÖGSTBJUDANDE, LÅGT UTROPSPRIS!

"Hej, nu är det dags att göra sig av med mitt magsår som jag burit inom mig i några månader. Anledningen för att det ska bort är tidsbrist. Jag har inte tid och ork för sånt här i mitt liv längre. Magsåret är i mycket bra skick och ger dig enastående möjligheter till en längre sjuklediget."


Hahahaha! Skynda er innan auktionen rinner ut i sanden, jag kan tänka mig att det är många som är intresserade...speciellt lockande låter "möjligheter till en längre sjukledighet" eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback