maaat!

Såååå pulig mat jag får lagad nu! Vad hade jag gjort utan micke?

Stekt majs, vitlöksbröd, pommes, kycklingfilé och beasås.

Han är så duktig min man :) ! Och jag uppskattar det mer än han tror.


När han är så duktig så tillåter jag honom att kolla fotboll/sport på tv, speciellt när matchen är omkring 8-9, det krävs mycket för att jag ska gå med på detta. När jag sa att det var okej att han såg CL matchen så fick jag en liten surprise på köpet....

"Då kan jag lika bra live-reffa den också"

(alltså jobbrelaterat)

och innan jag ens hunnit kommentera så hade han redan bestämt det..

Fint :)

Då vet jag vem som diskar, går ut med hundarna och kliar mig på ryggen efter maten också !



Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV: Ja,det är så man borde upplevalivet när man är 11,eller hur?

2009-11-03 @ 21:12:42
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback