Helgen!

Varför ska helgen alltid ta slut så snabbt :(

I Fredags var vi bara hemma, köpte bilen och körde en liten runda först till mickes pappa, sedan till hans mamma, sedan slutade vi i Bunkeflo hos min mamma och därefter åkte vi hem.

I Lördags hade jag en fruktansvärd huvudvärk i ögonen på något konstigt sätt som vägrade gå bort, så går det när man använder samma linser varje dag. På kvällen kom Richard hit och vi bestämde oss för att åka och äta på restaurang. Jag var på skitdåligt humör pga min huvudvärk men det släppte rätt bra när jag var med detta trevliga sällskap. Skrattade till stor del hela tiden, härligt! =) När vi sedan ätit klart så tänkte vi åka hem till Richard och spela golf på Wii, jag var inte mega sugen på detta pga att jag inte mådde speciellt bra och därför att jag inte tycker golf på wii är skitkul precis. Jag gav förslag om att dom kunde köra hem mig så kunde dom spela själv men icke, det slutade istället med att vi åkte till västra hamnen och lämnade Richard och sedan åkte vi hem själv. Kände mig så galet hemsk!

Igår var vi först på Vellinge blomman och sedan på Ikea, vi köpte saker för 900kr och jag vet ärligt talat inte hur vi kom upp i den summan med tanke på att vi knappt handlade något. När Micke sedan åkte för att spela match så började jag plocka upp alla sakerna och ställa allt i ordning, då insåg jag ganska snabbt att det var den nya rya-mattan som kostade, dock inte mycket! Här börjar bli riktigt fint nu, det är bara ny soffa och köket som fattas. Jag tänkte ta ett foto ikväll på vardagsrummet och dela med mig av det trevliga!

När Micke kom hem från matchen så höll jag på att baka pepparkakor, dock inte med en kavel som normala människor eftersom Micke envisades om att där fanns en kavel i hemmet så vi skulle inte köpa en ny på ikea, nej gud nåde 39spänn! Jag fick istället stå och kavla ut med en olivoljaflaska.

Kvällen slutade med mycket god mat, en provrunda på det nya spela "lika par leka bäst" som för övrigt var väldigt roligt, ännu roligare om man är fler skulle vi tro. När klockan var 23 så var vi inte alls trötta och bestämde oss att efter vi varit ute med hundarna så skulle vi åka en liten runda. Micke började berätta om "mannen", vi skulle helt enkelt åka till "mannen" som han och hans kompisar är skiträdda för.

Det är tydligen en man som bor i ett "spökhus" vid Kirseberg någonstans och han brukar alltid vara utomhus, oftast står han borta hos grannarna och gömmer sig eller så gömmer han sig på annat ställe i närheten så som bakom skåpbilar osv. Han är tydligen i 40årsåldern och brukar ha luvtröja på sig med luvan uppe...hahaha jag skrattar bara jag skriver detta med tanke på att det är 24åriga män som är livsrädda för denna varelse. Vi åkte dit och mörkt som fan var det, det var läskigt men inte skitläskigt. Det som var mest läskigt var nog att köra förbi hans granne och kolla in på deras mörka tomt för att försöka hitta "mannen", man visste liksom inte vad som väntade en. Han var tyvärr inte ute denna kvällen utan han var nog inne och torterade någon i sitt hus. Kul som fan var det iallafall. Ska väl tillägga att Micke låste alla dörrar innan vi åkte in på "mannens"gata hahahaha!

Efter detta äventyr så la vi oss i sängen och tittade på fotbollskanalen europa och micke kliade mig tills jag somnade in. Skönt big time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback