FredagFredagFredagFredagFredag

Äntligen Fredag!

Idag ska jag storstäda, för senast jag skrev att jag skulle städa så sket jag i det. På lunchen ska jag och mickisen iväg och handla pizza, trevlig lunch såhär en Fredag. Idag blir det nog bara en väldigt lugn hemmakväll framför tvn i vårt jättefina nya vardagsrum. Imorgon ska jag tvinga Micke att åka till jysk, rusta och ekohallen med mig, riktigt WT ställen men jävligt bra saker ibland, tex som en julstjärna på fot för bara 49kr....naiv, precis som dom skulle ha kvar den nu med tanke på att alla andra julstjärnor kostar en förmögenhet.

Btw, så är det bara vi som har fått upp julbelysning på balkongen på hela området, förutom mannen som har julbelysning i alla regnbågens färger året runt. Är vi tidiga eller?


Igår var vi i Bunkeflostrand hos min mamma och Jonas, vi blev bjudna på väldigt god mat och det snackades mycket om spöken osv, love it!

Jag är skiträdd för det egentligen men samtidigt är det något som intresserar mig helt galet mycket och det har det alltid gjort. Enda sedan jag var liten så har jag upplevt saker som man kanske inte bör göra. Inte bara jag utan dom flesta som varit i vårt hus, lägenhet, garage, osv. Det verkar som var vi än flyttar så följer detta med oss. Jag tänkte faktiskt skriva ett inlägg om saker som jag upplevt under mina år, detta kommer jag göra efter lunchen.


Kommentarer
Postat av: Annie

Svar gärna på min lilla undersökning på min blogg om "vem säger det först"?

2009-11-27 @ 11:54:08
URL: http://anniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback