Fredag!

Hola Pantola!

Jag kan säga så mycket som att det förmodligen inte blir en bmw utan det blir nog en svart volvo s60, 2,4 och årsmodell 2006. Jag är gladast i världen! På Onsdag nästa vecka vet vi till 100% hur det blir, jag längtar som en galning!

 

Denna veckan har inte bjudit på mycket mer än halsont och Vellingeblomman känns det som. Jag och Annika var iallafall på Vellinge blomman i Onsdags, jag får nog säga att jag blev rätt så besviken. Det kändes inte som dom hade lagt ner lika mycket energi och tid detta året eller så var vi bara där alldeles för tidigt, jag tror på det sist nämnda. Dock så snöade det under hela resans gång, vilket är rätt så jul-feelings-framkallande men tydligen inte tillräckligt.

Nåja, vi fick iallafall medverka i en tävling, man skulle döpa åsnan Iors föl (flicka) vann man så fick man ett presentkort på vellinge blomman på 500kr. Jag skrev en lapp åt mig och en till Micke (surprise). Det blev Saga och Bell. Vinner jag inte så dör jag :( ! Annika skrev Selma, va fan liksom? Jag vinner lätt.

Vi ska ha ha lite pyjamas-party här hemma ikväll. Mickes arbetskamrat ska sova över här ikväll. Han jobbar också på Fotbollskanalen men har Englands-bloggen om jag inte minns fel. Han bor längre upp i landet. Micke kallar honom för Herr Meijer iallafall. Skitsamma. Han ska iallafall sova här inatt. Det ska väl bli....spännande? haha... En sak är jävligt säker och det är att jag tänker fan heller inte sitta och glo på när dom spelar xbox eller tittar på sport på tv. Jag antar att Johan inte håller på med skit som xbox iallafall med tanke på att han är något år äldre än Micke. Hoppas! Jag ska se exakt allt jag vill på tv ikväll och där ingår även Idol.

Just nu sitter Micke och Johan på restaurang i närheten men dom kommer väl hem här när som helst. Jag tittar på Idol.

Jag tror att jag avslutar detta inlägget med att jag hatar Mariette som är med Idol. Vidriga jävel!

Idag kommer Nikki hem till Gustav, glad för deras skull! Måste vara jobbigt att vara utan varandra så länge. Det ska bli jättekul att träffa henne igen efter så många månader! :)

Ha en trevlig kväll vänner och ovänner, glöm inte rösta på Rabih ;D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback