....

Fan vad vissa är gnälliga! Vad fan förväntar man sig när man köper begagnade barnkläder över internet? Vissa borde skjutas. Köp nya kläder istället då för helvete, snåla råttjävlar! Hota med ett negativt omdöme, ja men snälla....ska jag bli rädd och gråta nu eller? Vem fan bryr sig. Jag lever inte mitt liv genom tradera men för vissa är tydligen detta hela livet.

Så nu fick jag skrivit av mig lite ilska, fast ni förstår nog inte ett skit..men det gör inget, ta det med en nypa salt.

Jag har precis kommit hem från Karin, där gick allting bra. Walter var snäll som vanligt. Jag har precis varit ute och gått med Jana och hundarna. Säger ingenting så har jag ingenting sagt helt enkelt. =)

Nu har Micke lämnat mig och hundarna för att kolla på ishockey hos Padda. Jag ska gå ner på Willys och handla lite och sedan ska jag städa som jag skrev i tidigare inlägg. Det borde finnas flera timmar på dygnet right?

Vi hörs senare, beijooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback