??

Hola Pantolaa...

Jag vet inte vad jag ska skriva för dessa senaste dagarna har mitt liv varit så meningslöst, jag har typ inte gjort något som är värt att skriva.

I Måndags åkte vi iväg och köpte ny soffa.
Igår åkte vi till burlöv center, storhandlade och köpte ny mobil till Micke.
Idag ska jag iväg runt 15 och jobba för Karin, Micke jobbar och efter han har jobbat ska han träna och därefter åka hem till Padda och kolla på Ishockey. När jag kommer hem ska jag städa och göra iordning här. Fattar inte hur det kan gå så snabbt från nystädat till andra världskriget.

För övrigt så sitter Micke och kollar på UFC nu på lunchen och jag vet inte vad han ska behöva muta mig med för att att det här ska få fortsätta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback