Lördagkväll, skjut mig?

Fy fan vilken tråkig Lördag! Ser just nu många övervägande fördelar med att ta livet av mig.

Lillebror, mamma och pappa är på barnakuten för att lillebror har fått svininfluensan. Får inte tag i någon av dom och eftersom man är mäkta orolig så känns det inte alls bra. Läste precis att en 3åring i sthlm blev begravd idag. Han blev nekad vård på sjukhuset och dog 4 dagar senare. Efter en sådan läsning känns det inte bra att veta att ens bror på 9 år ligger på akuten pga samma sak.

Jag skulle egentligen ut med Cege, andre osv. Det var tänkt att någon utav dom två skulle hämta mig för att sedan ha en trevlig förfest hos Andre och därefter åka till Slagt. Jag såg verkligen fram emot detta och hade gjort mig klar. Sedan ringde telefonen och det blev en hel del snack med både kusiner och pappa om min lillebrors tillstånd. Jag hörde sedan av mig till Andre som skulle hämta mig och som hade skickat sms under tiden jag pratade i tele. Han hade redan börjat dricka och då var det big time för sent. Det går ju inte precis att köra bil då. Jag får snällt sitta hemma och dö framför datorn, undrande hur det är med min lillebror och med pistolskott och andra mesiga ljudeffkter från Mickes xbox som bakgrundsljud.


Jag är iallafall glad att jag har världens bästa kusiner och moster :) !


Micke har tre kompisar här hemma, dom spelar något nytt "dödar"spel på xbox för dom ska ha spelkväll, jag vill bara dö? Ta mig härifrån för fan. Varje gång någon blir skjuten i spelet så rasar hela världen och dom skriker värre än en rövknullad gris. Fan jag blir så jävla arg, detta är riktigt tråkigt.


Imorgon ska jag på hockey igen, vad är det för värld najg har hamnat i det senaste året? Jag har aldrig varit så sportig som jag varit det senaste året. Är det inte hocket, fotboll, eller innebandy så är det fotbollskanalen.se.


Jag längtar tills på Onsdag, då blir det nog en saftig bil, förhoppningsvis.

Dessutom så hoppas jag på att få hem nya soffan imorgon, kommer bli så tjusigt här. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback