ÄNTLIGEN :D

Nu har jag iallafalle fått reda på vad överraskningen var :D ! Kan tänka mig att det var många utav er som var inne 3736 ggr om på min blogg igår för att se om jag hade uppdaterat ;D !


Micke ska köpa bil! Kan nog inte bli gladare än vad jag är just nu och faktum är att jag nog är gladare än Micke över detta. Det tror iallafall han. Jag har verkligen lyckats efter över 1 års tjat om bil....men jag är inte chockad  för jag får alltid som jag vill förr eller senare ;D !

Bmw 330i!

Det kvarstår några saker innan det är 100% men man skulle kunna säga att det är 99% just nu iallafall.

Bokskogen here we come :D ! Hundarna dansar av glädje här bredvid mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback