Önskelista

* En Sony ericsson Satio - Röd för den är coolare än Mickes svarta.
* Ny laptop
* Pengar


Ni som inte handlar julklappar till mig kan snällt bortse från detta, men eftersom mina släktingar läser min blogg så uppdaterar jag snällt med julklappstips.

Jag har nämnligen hört att min moster Pia ska handla en ny dator till mig. Har hört att hon är ett riktigt datorsnille, så hon måste ju ha fina kontakter som kan ordna en bra dator till kompispris.

Sedan hörde jag att Micke gärna ville unna mig något riktigt trevligt i år så han tänkte köpa en Satio till mig. Han resonerade lite såhär "Har man köpte en kan man lika gärna köpa två". Vad glad jag blir.

Resten av er älskade släktingar där ute, jag önskar mig pengar så jag kan bjuda er alla på en resa till Thailand. Jag lovar!!!  =)


Kommentarer
Postat av: K

Kan du inte berätta lite mer om ditt och din sambos förhållande? Kanske ett inlägg om hur ni träffades osv. Ni verkar ha det så bra =)

2009-12-10 @ 18:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback