Julen.

Nu är julen över och nyår väntar...

Vad ska ni göra allesammans? Jag har iallafall ingen aning om vad som kommer att ske på nyårsafton.

Julen har varit underbar, jag har fått jättefina julklappar som jag tänkte passa på att tacka för här på bloggen eftersom jag vet att mina släktingar är trogna fans.

Eftersom både jag och Micke är skilsmässobarn så har det varit fullamuggar varje dag.

Julafton firades för min del hemma hos mamma och för mickes del hemma hos hans pappa. När Mickes julfirande var klart så begav han sig för att hämta Enzo som var hemma hos Mickes mamma eftersom hon passade honom och sedan begav dom sig hem till min mamma för att fortsätta julfirande.

Juldagen var vi hembjudna till Mickes mamma, jag fick fina julklappar av både hans mamma och mormor, underbara =)

Annandagen firades på lite annorlunda sätt tillsammans med min pappa. Först blev det bowling, därefter blev det restaurang (La Casona - rekommenderar ej.) och sedan hemmakväll för att handla godis och hyra film. Vi åkte hem till pappa och Micke kom dit där, vi tittade på Rolandz m.m och hade allmänt trevligt.

Imorgon fyller Micke 24år, tråkigt nog så har jag inte hunnit handla present till honom än men det ska jag iväg och göra snart.

Nu i dagarna, förmodligen imorgon så får vi 2sitts-soffan och byrån kommer bli sååå fint. Hittade en skitfin lampa på Nilssons i svedala igår men tyvärr var den slut, fi**a...

Nu ska jag göra mig iordning och sedan bege mig mot Entre.

PussPåss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback