Jobb Jobb Jobb

Idag fick jag mailet jag drömt oooom!

Jag ska till h&m i Januari på intervju. Jag är överlycklig. Äntligen!!!


Jag har även tagit på mig att passa en Labbe-valp i början av Januari.

Senare idag eller imorgon får jag även reda på om jag ska jobba heltid som barnflicka åt Sophia i Bunkeflostrand inom viss tid.

Äntligen känner jag hur en av mina stenar i hjärtat/magen vid namn Ekonomi börjar lossna och sakta trilla ner...

Och inte nog med det så är det Julafton när som helst! Jag längtar efter alla härliga släktingar, julmat, julfirande osv. Fan vad det ska bli kul och mysigt.


Nu ska lyckliga jag bege mig mot köket för att slå in en massa saker som ska skickas med posten, därefter ska jag ta på mig och vandra i snön mot Entré.



Kommentarer
Postat av: silvana

vad fin du va :)

2009-12-28 @ 07:20:51
URL: http://ssilvanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback