fredag igen

Shit vad snabbt denna veckan har gått?!

I Onsdags trodde jag att det var Tisdag, har noll verklighetsuppfattning kvar.

Igår var vi ute på en mini-tripp runt om i Malmö för att hitta julklappar. Det var in och ut i varje affär på 5 sekunder i princip. Så är det när man har en man som jobbar 24-7. sucks.

Igår låg enzo och bet i mickes finger, efter ett tag övergick bitandet till sugande och efter en stund så låg han och sov. Fruktansvärt gulligt.

Idag ska jag jobba, ska passa lilla Sophia som är 8 månader i Bunkeflostrand, ska vara där klockan 16 och sedan blir jag hämtad av mickisen klockan 23 igen :( Sorgligt lång tid men sorgligt trevliga pengar också.

Imorgon blir det en skön hemmakväll. Jag har ingen aning om vad som händer på dagen imorgon, micke ska väl jobba så jag antar att jag får se mig omkring efter saker att göra på egen hand.

Vi får se helt enkelt.

Ha en trevlig kväll allihopa..


Kommentarer
Postat av: S A N N E

fin blogg du har :)

2009-12-09 @ 15:20:15
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback